Enne kui hakkate ostetud toodet kasutama , tutvuge ohutuse ja kasutamise juhenditega.
Juhul kui te avastate tootel puuduse või defekti , ärge kasutage toodet ja võtke koheselt ühendust müüjaga telefonil +372 6010330 või e-posti aadressidel info@kettler.ee.
Euroopa liidus müüdavatel toodetel on kahe aastane pretensioonide esitamise aeg. Esimese kuue kuu jooksul peab müüja tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga ja ülejäänud 18 kuu jooksul peab ostja tõendama, et tegemist on tootmispraagiga.
Kõikides pretensioonidega seotud ning hooldust ja remonti puudutavates küsimustes saate abi kui kirjutate meile e-posti aadressil info@kettler.ee. Helistada saate +372 6010330 Tehniku väljakutse teenus kliendi juurde Tallinna piires maksab 30.- eur/ üks tund, väljaspoole Tallinna on teenuse hind kokkuleppeline.
Soovides tuua toote meie juurde remonti (ladu Tartu mnt. 47, Tallinn) on vaja ette helistada +372 503 4826 ja aeg kokku leppida, tehniku töötunni hind on 30.- eur.
Oleme ainus KETTLER kaubamärgi esindaja ja autoriseeritud partner Eesti vabariigis, pakume toodete kokkumonteerimise ja kasutamiseks ettevalmistamise teenust, müügijärgset teenindust ning hooldus - ja remonditeenust kõikidele KETTLER kaubamärki kandvatele toodetele.
Lugupeetud kliendid, juhul kui soovite osta meie kodulehel oleva toote, soovitame eelnevalt küsida hinnapakkumist, kirjutage meile info@kettler.ee ja me vastame teile ühe tööpäeva jooksul. Info +372 5034826
Tähelepanu! Oleme ainus KETTLER kaubamärgi esindaja ja autoriseeritud partner Eesti Vabariigis. Ainult meilt ostetud kaupadele on garanteeritud müügijärgne teenindus ning hooldus- ja remonditeenus. Meil on õigus hooldada ja remontida kõiki KETTLER kaubamärki kandvaid tooteid. Ostes tooted mistahes muust müügikohast on võimalik, et teil ei ole probleemide tekkimisel kuhugi pöörduda ega abi saada.